Ogłoszenie

Zima - Rok 2050

#1 2011-10-27 18:02:29

 Lord Vader

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-17
Posty: 28
Punktów :   -1 

Jak prowadzić wojnę ?

Rozpoczęcie wojny możliwe jest na dwa sposoby – w wyniku misji (temat dla działań wojennych jest automatycznie zakładany przez prowadzącego misje, który tym samym obejmuje funkcję Mistrza Wojny) lub poprzez oficjalne wypowiedzenie wojny. W drugim z podanych wypadków akt wypowiedzenia wojny należy ogłosić w dziale „Dyplomacja” tworząc post wg następującego wzoru:


Agresor: <nazwa Twojego państwa i ewentualnych sojuszników>
Obrońca: <nazwa kraju atakowanego i ewentualnych sojuszników>

Data Wypowiedzenia Wojny: <rok rozpoczęcia wojny>

Komunikat Krajowy: <co najmniej 5 zdań, jest to komunikat dla wszystkich poddanych wywieszany w każdej wsi i mieście>

Komunikat Globalny: <kopie tego komunikatu przekazywane są wszystkim przedstawicielom władz w innych krajach>

Po założeniu takiego tematu, odpowiedzialny za wojny członek ekipy Fallen Galaxy zakłada specjalny wątek w którym cała wojna będzie toczona.

Kampania wojenna podzielona jest na etapy (niezależnie od trwających w grze tur). W wypadku dojścia do spotkania wrogich oddziałów biorący udział w wojnie gracze informowani są o tym fakcie w wątku „wojennym”, a także zobowiązani są do wysłania strategii swojej armii do Mistrza Wojny, który zadeklarował się poprowadzić kampanię, w terminie przez niego wyznaczonym. Temat każdej kolejnej wiadomości powinien zawierać nazwę kampanii i numer etapu. Głównymi czynnikami które mają wpływ na wygraną i przegraną są przede wszystkim wpływ dowódców, morale wojsk, umiejętność opisywania strategii przez gracza jak i liczba wojsk i ich rodzaj oraz ich umiejętne wykorzystanie. W przypadku odniesienia zwycięstwa armia przegrana wycofuje się z prowincji, o którą toczą się walki.
Duże znaczenie dla prowadzenia wojny ma dostarczanie zaopatrzenia do walczących wojsk (żywność, amunicja itp.). W celu odwzorowania tego procesu w grze wprowadza się następujące zasady: każdy gracz prowadzący działania wojenne ma obowiązek wyznaczenia dowolnego miasta lub prowincji (o czym informuje Mistrza Wojny w pierwszej wysłanej taktyce), która odtąd staje się jego bazą zaopatrzeniową. Natomiast za linię zaopatrzenia uznaje się ciąg prowincji znajdujących się pomiędzy bazą zaopatrzeniową a armią gracza. Gracz może w dowolnym momencie zmienić położenie swojej bazy zaopatrzenia, co jednakże pociąga za sobą obostrzenie w postaci braku zaopatrzenia dla Twoich wojsk w nadchodzącym etapie. Podobna procedura ma miejsce w wypadku zdobycia bazy zaopatrzenia przez wroga, przy czym gracz musi założyć nową bazę (o czym informuje Mistrza Wojny). Przecięcie linii zaopatrzenia powoduje spadek morale co etap  natomiast armia nieposiadająca zaopatrzenia nieprzerwanie przez 3 etapy zostanie automatycznie wyeliminowana z walki (kapituluje).

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.everquest.pun.pl www.dolina-khorinis.pun.pl www.braveheart.pun.pl www.falubazogame.pun.pl www.thesixpounder.pun.pl