Fallen Galaxy

Ogłoszenie

Zima - Rok 2050

#1 2011-10-22 13:53:25

 Lord Vader

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-17
Posty: 28
Punktów :   -1 

Mechanika gry v1

MECHANIKA GRY - Fallen Galaxy
Wersja: Red v1
Autor: Lord Vader
Data utworzenia: 20 Października 2011 (v.1.0)
Data ostatniej modyfikacji: 24 Października 2011

Offline

 

#2 2011-10-22 13:54:41

 Lord Vader

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-17
Posty: 28
Punktów :   -1 

Re: Mechanika gry v1

O grze.

Fallen Galaxy to gra PBF o charakterze strategicznym.
Gracz startuje z wieloma możliwościami.Wciela się we wszystkie organy władzy państwa zarządza wojskiem,prowadzi dyplomacje i wypowiada wojny.Gra rozpoczyna się w 2050 roku gdy technologia zrobiła dużo krok do przodu a maszyny pełniły role wojskowo zamiast ludzi.Wtedy musiał nadejść ten czas.Rozpętała się trzecia wojna światowa a świat ogarnęła okropna zaraza.Po straszliwej zarazie która wymordowała miliony ludzi zaczęto szukać nowych terenów bezpiecznych do zamieszkania.
W końcu odkryto nadzieję na przeżycie.Czerwona planeta nadawała się do zamieszkania więc w zgodzie tylko zdrowi ludzie mogli na niej zamieszkać.Wyznaczono nowe granice pobudowano przepiękne budynki.Niestety ludziom było mało i zaczęli znów toczyć wojny.Stań do gry jako władca i podbij cały świat.

Offline

 

#3 2011-10-22 14:01:27

 Lord Vader

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-17
Posty: 28
Punktów :   -1 

Re: Mechanika gry v1

Rangi
W I edycji gry Fallen Galaxy w rangi prezentują się następująco:

Główny Administrator

Obowiązki i Prawa
-prowadzenie gry.
-reklamowanie forum.
-reprezentowanie forum.
-pilnowanie porządku na forum.
-rekrutowanie do ekipy administracji i gry.
-banowanie użytkowników.
-zdjęcie rangi użytkownikowi.
-edycja regulaminu
-edycja mechaniki
-edycja stylu,wyglądu forum.
-usuwanie wulgarnych postów łamiących regulamin.

Administrator

Obowiązki i Prawa
-prowadzenie gry.
-pilnowanie porządku na forum.
-rekrutowanie do gry.
-banowanie użytkowników.
-zdjęcie rangi użytkownikowi.
-usuwanie wulgarnych postów łamiących regulamin.

Kartograf
Obowiązki i Prawa
-pilnowanie porządku na forum.
-tworzenie i aktualizacje mapy gry.


Rekrutant
-pilnowanie porządku na forum.
-rekrutowanie do gry.

Offline

 

#4 2011-10-22 14:03:36

 Lord Vader

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-17
Posty: 28
Punktów :   -1 

Re: Mechanika gry v1

Jak zacząć?

Osoba która chce rozpocząć rozgrywkę w grze Fallen Galaxy musi najpierw złożyć podanie w  dziale rekrutacja  według podanego wzoru.Następnie czekacie na akceptacje lub odrzucenie waszego podania przez Administratora/Rekrutanta.Powodem odrzucenia podania może być choćby taki czynnik że podanie było napisane nie według wzoru lub niestarannie.W czasie oczekiwania na akceptacje podania przeczytaj dalszą cześć mechaniki i zapoznaj się z sytuacją panującą w grze.

Offline

 

#5 2011-10-22 14:24:18

 Lord Vader

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-17
Posty: 28
Punktów :   -1 

Re: Mechanika gry v1

Wątek który musisz założyć w forum twego państwa.

Nazwa Wątku - Struktura Państwowa

STRUKTURA PAŃSTWOWA:
Ludność:
Stabilność:
Aura:
Punkty:


STRUKTURA FINANSOWA:
Obecny budżet: 0 D (2050 r.)

Zyski:
[size=x-small]z podatków - 0 D
z handlu - 0 D
z ośrodków rzemieślniczych - 0 D
z innych czynników - 0 D
[/size]
Wydatki:
[size=x-small]Utrzymanie armii - 0 D
Utrzymanie twierdz - 0 D
Inne czynniki - 0 D[/size]

Posiadane zaopatrzenie:

Budynki
Twierdze:
Ośrodek wiary:
Ośrodek rzemieślniczy:

Armia
Piechota:
Ciężka Piechota:
AMB:
Inne cywilizacje:

Nazwa Wątku - Działania

Działania Podjęte przez ... ( W miejsce kropek nazwa twojego państwa)

Nazwa Wątku - Raporty

Raporty ... ( W miejsce kropek nazwa twojego państwa)

Offline

 

#6 2011-10-22 14:36:49

 Lord Vader

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-17
Posty: 28
Punktów :   -1 

Re: Mechanika gry v1

Jednostki

http://marsite.pl/lucasarts/gry/battlefront/frakcje/rac_theclonetroopers.jpg
Piechota
Podstawowa siła zbrojna. Żołnierze są uzbrojeni w broń ręczną i lekki sprzęt.
Nadają się do szybkich i łatwych akcji.Niestety są podatni na duży ostrzał.
Atak:5
Obrona:10
Szybkość:10
Koszt:15 zaopatrzenia. (za regiment )

http://swgames.pl/content/pic/armie_bf2/republic_heavy.jpg
Ciężka Piechota
Uzbrojona w ciężko broń i ciężki sprzęt (ciężkie karabiny maszynowe ,wyrzutnie rakiet)
Atak:10
Obrona:15
Szybkość:7
Koszt:25 zaopatrzenia. (za regiment)

http://marsite.pl/lucasarts/gry/battlefront/frakcje/cis_antiarmordroid.jpg
AMB - zautomatyzowane jednostki wsparcia. słabo opancerzone, jednakże posiadające broń o ogromnej sile rażenia. Są to jednostki wsparcia.
Atak:20
Obrona:1
Szybkość:10
Koszt:100 zaopatrzenia. (za jednego )

Inne cywilizacje:Gracz może spróbować skontaktować się z innymi cywilizacjami. Jeżeli gracz chce to zrobić musi zapłacić 50 zaopatrzenia i napisać to w swoich działaniach.Niestety nie zawsze uda się wam skontaktować z obcą cywilizacją a wtedy stracicie bezpowrotnie wydane zaopatrzenie.

Offline

 

#7 2011-10-22 14:38:47

 Lord Vader

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-17
Posty: 28
Punktów :   -1 

Re: Mechanika gry v1

Zaopatrzenie i pieniądze

Zaopatrzenie
To wszelka  żywność i amunicja. Bez jej twoje jednostki nie mogą funkcjonować dlatego dezerterują.Zaopatrzenie można zdobyć przez zakup na rynku światowym lub przez wyprodukowanie - jedna prowincja produkuje 1 zaopatrzenie 


Pieniądze
Za pieniądze gracz opłaca wojsko ,może także zakupić zaopatrzenie wystawiane na rynku światowym.Pieniądze można zdobyć z handlu i z podatków.

Offline

 

#8 2011-10-28 18:50:33

 Lord Vader

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-17
Posty: 28
Punktów :   -1 

Re: Mechanika gry v1

Aury

Aura Jasności - państwo z taką aurą może porozumieć się z istotami tylko o dobrym charakterze.Jednostka nie może zdezerterować.
Aura Ciemności -państwo z taką aurą może porozumieć się z istotami tylko o mrocznym charakterze.Jednostka nie może zdezerterować.
Aura Neutralności - państwo może porozumieć się z każdą istotą lecz nowe jednostki mogą dezerterować gdy przewaga jednej aury będzie większa od drugiej.

Offline

 

#9 2011-10-28 18:51:29

 Lord Vader

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-17
Posty: 28
Punktów :   -1 

Re: Mechanika gry v1

Objaśnienia



Regiment - 1000 jednostek żołnierzy.

Struktura - informacje o twoim państwie - stan pieniędzy zaopatrzenia i wojska.
Działania - w działaniach piszemy swoje rozkazy w sprawie rozbudowy państwa np.rekrutacja 1 regimentu piechoty,próba kontaktu z inną cywilizacją.Po napisaniu działań czekamy na następną turę aby zostały zatwierdzone przez administratora.
Raporty - w tym wątku dowiadujemy się o z rekrutowanych jednostkach,bardzo małych ilościach zaopatrzenia i pieniędzy , dezercjach.

Offline

 

#10 2011-10-28 18:52:35

 Lord Vader

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-17
Posty: 28
Punktów :   -1 

Re: Mechanika gry v1

Co zrobić żeby wygrać grę ?


Punkty
Żeby wygrać grę trzeba zdobyć 74 punkty.Punkt zdobywa się za jedną prowincję jako posiadasz w swoim państwie.Podbij 74 prowincje a wygrasz grę.

Offline

 

#11 2011-10-28 19:11:19

 Lord Vader

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-17
Posty: 28
Punktów :   -1 

Re: Mechanika gry v1

Czas w grze

1 Tura czyli co 2 dni odpowiada 12 miesiącom w grze.

Gdy nadejdzie nowa tura Administrator doda przychody i odejmie straty w twojej strukturze.Zatwierdzi lub odrzuci twoje działania.W między czasie możesz prowadzić wojny i zajmować się dyplomacją twojego państwa.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.falubazogame.pun.pl www.dolina-khorinis.pun.pl www.everquest.pun.pl www.braveheart.pun.pl www.thesixpounder.pun.pl