Administrator
MECHANIKA GRY - Fallen Galaxy
Wersja: Red v1
Autor: Lord Vader
Data utworzenia: 20 Października 2011 (v.1.0)
Data ostatniej modyfikacji: 24 Października 2011
Offline
Administrator
O grze.
F
Offline
Administrator
Rangi
W I edycji gry Fallen Galaxy w rangi prezentują się następująco:
Główny Administrator
Obowiązki i Prawa
-prowadzenie gry.
-reklamowanie forum.
-reprezentowanie forum.
-pilnowanie porządku na forum.
-rekrutowanie do ekipy administracji i gry.
-banowanie użytkowników.
-zdjęcie rangi użytkownikowi.
-edycja regulaminu
-edycja mechaniki
-edycja stylu,wyglądu forum.
-usuwanie wulgarnych postów łamiących regulamin.
Administrator
Obowiązki i Prawa
-prowadzenie gry.
-pilnowanie porządku na forum.
-rekrutowanie do gry.
-banowanie użytkowników.
-zdjęcie rangi użytkownikowi.
-usuwanie wulgarnych postów łamiących regulamin.
Kartograf
Obowiązki i Prawa
-pilnowanie porządku na forum.
-tworzenie i aktualizacje mapy gry.
Rekrutant
-pilnowanie porządku na forum.
-rekrutowanie do gry.
Offline
Administrator
Jak zacząć?
Osoba która chce rozpocząć rozgrywkę w grze Fallen Galaxy musi najpierw złożyć podanie w dziale rekrutacja według podanego wzoru.Następnie czekacie na akceptacje lub odrzucenie waszego podania przez Administratora/Rekrutanta.Powodem odrzucenia podania może być choćby taki czynnik że podanie było napisane nie według wzoru lub niestarannie.W czasie oczekiwania na akceptacje podania przeczytaj dalszą cześć mechaniki i zapoznaj się z sytuacją panującą w grze.
Offline
Administrator
Wątek który musisz założyć w forum twego państwa.
Nazwa Wątku - Struktura Państwowa
STRUKTURA PAŃSTWOWA:
Ludność:
Stabilność:
Aura:
Punkty:
STRUKTURA FINANSOWA:
Obecny budżet: 0 D (2050 r.)
Zyski:
[size=x-small]z podatków - 0 D
z handlu - 0 D
z ośrodków rzemieślniczych - 0 D
z innych czynników - 0 D
[/size]
Wydatki:
[size=x-small]Utrzymanie armii - 0 D
Utrzymanie twierdz - 0 D
Inne czynniki - 0 D[/size]
Posiadane zaopatrzenie:
Budynki
Twierdze:
Ośrodek wiary:
Ośrodek rzemieślniczy:
Armia
Piechota:
Ciężka Piechota:
AMB:
Inne cywilizacje:
Nazwa Wątku - Działania
Działania Podjęte przez ... ( W miejsce kropek nazwa twojego państwa)
Nazwa Wątku - Raporty
Raporty ... ( W miejsce kropek nazwa twojego państwa)
Offline
Administrator
Jednostki
Piechota
Podstawowa siła zbrojna. Żołnierze są uzbrojeni w broń ręczną i lekki sprzęt.
Nadają się do szybkich i łatwych akcji.Niestety są podatni na duży ostrzał.
Atak:5
Obrona:10
Szybkość:10
Koszt:15 zaopatrzenia. (za regiment )
Ciężka Piechota
Uzbrojona w ciężko broń i ciężki sprzęt (ciężkie karabiny maszynowe ,wyrzutnie rakiet)
Atak:10
Obrona:15
Szybkość:7
Koszt:25 zaopatrzenia. (za regiment)
AMB - zautomatyzowane jednostki wsparcia. słabo opancerzone, jednakże posiadające broń o ogromnej sile rażenia. Są to jednostki wsparcia.
Atak:20
Obrona:1
Szybkość:10
Koszt:100 zaopatrzenia. (za jednego )
Inne cywilizacje:Gracz może spróbować skontaktować się z innymi cywilizacjami. Jeżeli gracz chce to zrobić musi zapłacić 50 zaopatrzenia i napisać to w swoich działaniach.Niestety nie zawsze uda się wam skontaktować z obcą cywilizacją a wtedy stracicie bezpowrotnie wydane zaopatrzenie.
Offline
Administrator
Zaopatrzenie i pieniądze
Zaopatrzenie
To wszelka żywność i amunicja. Bez jej twoje jednostki nie mogą funkcjonować dlatego dezerterują.Zaopatrzenie można zdobyć przez zakup na rynku światowym lub przez wyprodukowanie - jedna prowincja produkuje 1 zaopatrzenie
Pieniądze
Za pieniądze gracz opłaca wojsko ,może także zakupić zaopatrzenie wystawiane na rynku światowym.Pieniądze można zdobyć z handlu i z podatków.
Offline
Administrator
Aury
Aura Jasności - państwo z taką aurą może porozumieć się z istotami tylko o dobrym charakterze.Jednostka nie może zdezerterować.
Aura Ciemności -państwo z taką aurą może porozumieć się z istotami tylko o mrocznym charakterze.Jednostka nie może zdezerterować.
Aura Neutralności - państwo może porozumieć się z każdą istotą lecz nowe jednostki mogą dezerterować gdy przewaga jednej aury będzie większa od drugiej.
Offline
Administrator
Objaśnienia
Regiment - 1000 jednostek żołnierzy.
Struktura - informacje o twoim państwie - stan pieniędzy zaopatrzenia i wojska.
Działania - w działaniach piszemy swoje rozkazy w sprawie rozbudowy państwa np.rekrutacja 1 regimentu piechoty,próba kontaktu z inną cywilizacją.Po napisaniu działań czekamy na następną turę aby zostały zatwierdzone przez administratora.
Raporty - w tym wątku dowiadujemy się o z rekrutowanych jednostkach,bardzo małych ilościach zaopatrzenia i pieniędzy , dezercjach.
Offline
Administrator
Co zrobić żeby wygrać grę ?
Punkty
Żeby wygrać grę trzeba zdobyć 74 punkty.Punkt zdobywa się za jedną prowincję jako posiadasz w swoim państwie.Podbij 74 prowincje a wygrasz grę.
Offline
Administrator
Czas w grze
1 Tura czyli co 2 dni odpowiada 12 miesiącom w grze.
Gdy nadejdzie nowa tura Administrator doda przychody i odejmie straty w twojej strukturze.Zatwierdzi lub odrzuci twoje działania.W między czasie możesz prowadzić wojny i zajmować się dyplomacją twojego państwa.
Offline